Logo DEKO Dental Noordhove

Werkwijze

Uw afspraak

We werken in de praktijk volgens afspraak. De afspraak kunt u maken in de praktijk of telefonisch.
Als u
gebruikmaakt van een e-mailadres, dan ontvangt u een bevestiging van de afspraak per e-mail.
Mocht u uw afspraak niet kunnen nakomen, dan verzoeken wij u
om uw afspraak minimaal 24 uur
van
tevoren te annuleren of te verplaatsen. Dit kan telefonisch of per e-mail.

Inschrijven als patiënt

Het inschrijven als nieuwe patiënt kan hier in de praktijk of telefonisch. Mocht er een oud
dossier zijn bij uw vorige tandarts, dan vragen wij of u het dossier kunt opvragen en naar
ons toe kan laten sturen, zodat u hier een compleet dossier heeft.

Eerste bezoek

Tijdens het eerste bezoek wordt er kennisgemaakt en vragen wij naar de algemene gezondheid.
Vervolgens wordt uw gebit en het tandvlees gecontroleerd. Indien nodig
worden er röntgenfoto’s
gemaakt en tandsteen verwijderd. In het geval van veel tandsteen
of tandvleesproblemen wordt u
verwezen naar onze mondhygiënist of paro preventie-
assistent.
Als er nog een vervolgbehandeling nodig is, dan gaat de tandarts samen met u een
behandelplan maken, dat het beste bij uw situatie past. Natuurlijk is er ook plaats voor
uw eigen wensen zodat er een optimaal behandelplan tot stand komt dat bij u past.

Klachtenregeling

Binnen DEKO Dental Noordhove doen wij er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg te
bieden en hebben daarover graag goed contact met u. Mocht het ondanks inzet van onze
medewerkers een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden
of behandelden, dan vragen wij u dit eerst persoonlijk met ons te bespreken.
Voor ons is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent of een probleem hebt.
Wij
willen u graag uitleggen waarom we iets op een bepaalde manier hebben gedaan en
meestal lost dit onduidelijkheden op. We vertrouwen erop dat we gezamenlijk een
geschikte oplossing vinden. Komt u er niet samen uit, dan kan er telefonisch advies gevraagd
worden bij het
Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Die kan u advies geven over welke stappen
u kunt
ondernemen om uw klacht op te lossen. U doet dat via het speciale contactformulier op
Allesoverhetgebit.nl. Als ook dit geen bevredigende oplossing biedt, kunt u gebruikmaken
van de KNMT-klachtenregeling waarbij de praktijk is aangesloten.

Openingstijden